Rize Gezi Notları

2 Ekim 2015 / Yurtiçi Geziler

Karadeniz Turumuzun üçüncü gecesinde benim memleketim olan Rize’de konakladık. Trabzon ile Rize arası yaklaşık 1 saat sürüyor. Konaklama Rize’ye ilk gidişimizde Dedeman Otel’de kaldık, konumu biraz merkezin dışında ancak denize sıfır ve manzarası güzel olduğu için burayı tercih ettik fakat hiç memnun kalmadık. Dedeman’a yakışmayacak şekilde odaları pisti, sigara kokmayan oda yoktu tesiste, kesinlikle ödediğimiz […]

Trabzon Gezi Notları

22 Eylül 2015 / Yurtiçi Geziler

Karadeniz Turumuzun ikincisi gecesinde Trabzon’da konakladık. Giresun ile Trabzon arası yaklaşık 2 saat sürüyor. Biz gezimizi özel araçla gerçekleştirdik, siz uçakla gitmeyi düşünürseniz bilebayi.com sitesini tercih edebilirsiniz. Hem uygun uçak bileti fiyatlarını, havayolu firmalarını karşılaştırıp sunuyor. Burada merkezdeki Zorlu Grand Otel’de kaldık, otelden çok memnun kaldığımız için sizlere de tavsiye edebilirim.     Trabzon’a gelmeden önce Akçaabat […]

Sinop, Samsun, Ordu, Giresun Gezi Notları

/ Yurtiçi Geziler

Karadeniz Turumuzun ikinci gezi yazısı 4 şehri kapsıyor. Açık konuşmak gerekirse bu şehirlerde gezilecek yerler hakkında size detaylı bilgi veremeyeceğim, yazımın başından bunu belirteyim. Bazı şehirleri transit geçtik, bazı şehirlerin yöresel ürünlerinden satın aldık, bazı şehirlerde oraya özgü yemeklerden yedik. Deneyimlediğim kadarını sizlerle paylaşmaya çalışacağım. Kastamonu’dan ayrılınca ilk durağımız Sinop oldu. Normal şartlar altında Sinop […]

Safranbolu, Kastamonu Gezi Notları

15 Eylül 2015 / Yurtiçi Geziler

Ramazan Bayramı tatilinde uzun zamandır görmek istediğimiz Karadeniz Turuna çıktık. Rotamız şu şekildeydi Safranbolu-Kastamonu-Sinop-Samsun-Ordu-Giresun-Trabzon-Rize-Artvin. Biz bu rotayı 2014 yılında eşimle gerçekleştirdik, 2015 yılında ise aynı rotaya ailelerimizle birlikte gittik. Ben sizlere iki gezinin özeti şeklinde bir anlatım yapacağım. Tüm Karadeniz Turunu tek bir post altında toparlamak zor olacağından gezimi sizlere parça parça aktaracağım. İstanbul’dan arabayla […]