NG Sapanca

15 Temmuz 2020 / Yurtiçi Geziler

Açık konuşmak gerekirse Artun dünyaya geldikten sonra, bundan sonraki seyahatlerimizi nasıl gerçekleştireceğimizle ilgili şüphelerim başladı. Hamileyken aynı düzende devam ederiz, yine sürekli uçak biletleri alarak seyahatlerimizi sürdürebiliriz, biraz daha zor olabilir ama sonuçta Artun’un bize ayak uydurması lazım, bebek olan o diye düşünüyordum ☺ Ama maalesef öyle olmadı, Artun birazcık huzursuz bir bebek olarak dünyaya […]

Kartepe Kayak Notları

20 Aralık 2017 / Yurtiçi Geziler

Kış tam anlamıyla geldiğine göre kayak tatili planları yapmaya başlayabiliriz 🙂 Biz eşimle her sene en azından bir kere kayak tatili yapmaya özen gösteriyoruz. Dağ havası almak, karla haşır neşir olmak, şömine başında ısınmak iyi geliyor. Çok vaktimiz olmasa bile hafta sonu iki günlüğüne Kartepe’ye kaçıyoruz. İstanbul’a yakın olması sebebiyle Kartepe, ufak kaçamaklar için oldukça […]

Paris Gezi Notları – 2

12 Şubat 2016 / Yurtdışı Geziler

Paris, benim için gidince dönmek istemediğim, dönünce bir daha gitmek için sabırsızlandığım ve özlem duyduğum bir şehir. Bu şehir sizi öylesine içine katıyor ki, kendinizi oraya aitmiş gibi hissediyorsunuz. Geçen sene Paris’e ilk kez gittiğimde, bir daha bu şehre ne zaman gelebilirim hayalleri kurmaya başlamıştım. Bu sene doğum günümü Paris’te kutlamak, benim hayatımda unutulmazlarım arasında […]

Ağva Gezi Notları

18 Ocak 2016 / Yurtiçi Geziler

Gezi Tarihi : Şubat 2014 Gezi Süresi : 1 Gece İstanbul’da yaşıyor ve hafta sonu kaçamağı yapmak için yakın ve güzel bir yer arıyorsanız, Ağva tam olarak bunun için var 🙂 İstanbul Ağva arası yaklaşık 110km, yolları da çok iyi olmaması sebebi ile yaklaşık 2buçuk 3 saatlik bir araba yolculuğu sizi bekliyor. Kendi aracınızla gitmek istemezseniz, […]

Paris Gezi Notları – 1

19 Ağustos 2015 / Yurtdışı Geziler

İlk yurt dışı deneyimimizde, turla Barselona’ya gittikten sonra kendi başımıza bir Avrupa şehrine gitmeye karar verdik. Seçenekler arasında en cazip geleni Paris oldu. Çok doğru bir karar verdiğimizi daha şehre adım atar atmaz anladık. Paris tek kelimeyle muhteşem bir şehir, rüya gibi tarifsiz. THY ile uçtuk, Charles De Gaulle Havalimanına iniş yaptık. İlk kez kendi […]