İstanbul Hafta Sonu Kaçamak Durakları

3 Ekim 2018 / Yurtiçi Geziler

İstanbul’un kalabalığı, gürültüsü ve karmaşası içerisinde yaşayan bizler, hafta sonu gelince biraz da olsa huzur bulmak için şehirden uzaklaşmak istiyoruz. Hem huzur bulalım hem şehrin içerisinde olsun uzun yollar katetmeyelim dediğimiz rotaları sizler için sıraladım. Bahsedeceğim yerlerin birçoğu herkes tarafından biliniyor olsa da, hafta sonları dahi çok kalabalık olmuyor ve şehrin içinde olmanıza rağmen dışındaymış […]

Atlıtur At Çiftliği

27 Şubat 2018 / Yurtiçi Geziler

Şehrin karmaşası ve gürültüsü arasında her hafta sonu farklı bir şeyler yapalım, şehirden uzaklaşalım düşüncesine giriyoruz ancak çoğu zaman gidecek, nefes alacak bir yer bulamıyoruz. Alışveriş merkezlerinde vakit geçirmekten bıktık, şehir parkı desek Gülhane’den başka bilmiyoruz, Eminönü, Balat, Taksim gibi yerlere de sürekli gitmekten gına geldi, orman havası alalım desek Belgrad’dan başka kolayca ulaşabileceğimiz bir […]

Atatürk Arboretumu

12 Ocak 2018 / Yurtiçi Geziler

Burası İstanbul’da yaşayanlar için hafta sonu yeşile kaçış noktası. Malum günlük yaşantımızda beton yığınları arasında geçen bir hayatımız olduğu için, hafta sonu geldiğinde hemen doğaya koşuyoruz. Biz eşimle Sarıyer taraflarını bu sebeple çok seviyoruz, hem Arboretum Sarıyer’in Bahçeköy semtinde yer alıyor, hem de Belgrad Ormanı onlara komşu, sahil tarafında ise sizleri muhteşem bir boğaz manzarası […]

İstanbul Oyuncak Müzesi

21 Haziran 2017 / Yurtiçi Geziler

Sunay Akın ile lise dönemimde tanıştım, daha önce kendisinin kitaplarını okumamış, hakkında pek fazla bilgiye sahip değildim. Erenköy Kız Lisesi’nde okuyordum, o dönemde Oyuncak Müzesi yeni açılmıştı ve Sunay Akın müdürümüzün arkadaşı olması sebebiyle okulumuzu ziyaret etmişti, 20-25 kişilik küçük bir sınıfta bizlere Oyuncak Müzesi’nin hikayesini ve tarihte yaşanmış nice hikayeler anlatmıştı. Farkettimki o soluksuz […]

Anadolu Kavağı

17 Mayıs 2017 / Yurtiçi Geziler

Hafta sonu geldiği zaman, eşimle İstanbul içinde nereye gitsek diyaloglarımız başlar, alternatif çok olduğu için bir türlü karar veremeyiz, hatta bazı hafta sonlarımız sırf kararsız kaldığımız için evde dinlenerek geçer 🙂 Ben genellikle huzur rotalarını tercih ederim, her hafta gitsem sıkılmam, bugünde sizlere bu rotalardan birini anlatacağım. İstanbul’un kalabalık ve gürültüsünden bunaldığınız zaman (ki ben […]

Pelit Çikolata Müzesi

10 Mayıs 2017 / Yurtiçi Geziler

Çikolata sevmeyen insan yoktur heralde ya da yok sayılacak kadar azdır, stresi azaltan, antidepresan özelliği bulunan, enerji veren, mutluluk hormonu salgılatan ve bir o kadarda lezzetli olan bir parça çikolataya kim hayır diyebilirki? Ben bu yazıda sizlere bir parça değil, tonlarcasını vadediyorum 🙂 Pelit Çikolata Müzesi, çikolatadan heykellerden oluşan bir müze. Ben bu heykelleri ilk […]